انتقال فایلها به روش FTP با SmartFTP 4.0.1139


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 378
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 424
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 277804
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

SmartFTP

 

FTP یکی از پروتکل های محبوب اینترنتی است که اکثر وب مستر ها با آن آشنایی دارند . از طریق این پروتکل می توان فایلها را با استفاده از نرم افزار و با سرعت بسیار بالاتر از روش های معمولی که توسط مرورگر وب انجام می شود بر روی سرور ها آپلود نمود . علاوه بر این قابلیت های فراوانی نیز در اختیار کاربر قرار گرفته که در صورت داشتن یک نرم افزار قدرتمند ، می تواند از آنها بهره ی کامل را ببرد .

SmartFTP نام یکی از نرم افزار های استفاده از این پروتکل می باشد که با داشتن ویژگی های خاص خود توانسته است کاربران بسیاری را به سوی خود جذب کند . امنیت در انتقال داده ها و افزایش بهره وری از نکاتی است که طراحان این برنامه توجه ویژه ای به آن داشته اند .این نرم افزار می تواند گزینه ای مناسب برای پابلیش کردن سایت ها ، آپلود و دانلود تصاویر ، اسناد ، فیلم ها ، موزیک ها ، بک آپ های گرفته شده از سیستم  و یا انتقال اطلاعات بین یک گروه خاص باشد .

یکی از امکانات منحصر به فرد SmartFTP ، قابلیت اتصال به چندین سرور FTP  در آن واحد و کپی کردن اطلاعات از یکی به دیگری می باشد . بدین ترتیب اگر نمی خواهید که از محدودیت دانلود خود برای انتقال اطلاعات بین سرور های خود استفاده نمایید ، این نرم افزار به شما کمک بسیاری خواهد نمود . دیگر قابلیت این برنامه ، ذخیره کردن اطلاعات مربوط به اتصال به سرور ها و تبادل اطلاعات میان آنها می باشد . از این رو اگر می خواهید همیشه از کارهایی که انجام می دهید گزارش هایی تهیه نمایید کارتان بسیار آسوده خواهد بود . در فرایند آپلود نیز همانند دانلود ، ممکن است که اتصال به سرور مقصد برای مدتی چه کوتاه و چه طولانی قطع شود و این در حالت عادی هیج مفهومی به جز شروع کار از ابتدا ندارد ، حتی اگر درصد اطلاعات فرستاده ی شما ۹۹ باشد .  یکی دیگر از خوبی های SmartFTP اینست که همانند دانلود منیجر ها ، امکان ادامه فرایند دانلود یا آپلود را در صورت قطع رابطه در اختیارتان می گذارد و شما هیچ گونه نگرانی از این بابت که اگر اتصال شما قطع شود می بایست پروسه را از ابتدا شروع نمایید ، نخواهید داشت .

پشتیبانی از ارتباط ایمن تحت SSL ، تنظیم پروکسی برای دیوار آتشین ، FXP ، کشیدن و رها کردن فایلها از ویندوز اکسپلورر و انتفال در بک گراند از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار می روند . نسخه ی پیش رو در دو ویرایش ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی تهیه شده است که می توانید متناسب با پردازشگر رایانه ی خود ، از دانلود کده دریافت نمایید .

 

 

نسخه ۳۲ بیتی

حجم : ۱۳٫۳۸ مگابایت
پسورد :
www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

 

نسخه ۶۴ بیتی

حجم : ۱۵٫۶۱ مگابایت
پسورد :
www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

منبع : دانلود کده


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , اف تی پی , ,
:: بازدید از این مطلب : 962
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com